perjantai 30. syyskuuta 2011

Ladyn suosikit

Laapa heitti minulle Dayrealing -blogista haasteen, jonka mukaan minun pitää listata uusimmat ja kuumimmat blogituttavuudet. Blogilistani sisältää laidasta laitaan kaikkea ja seuraan ainakin pariakymmentä blogia säännöllisesti. Lempibloggaajat tietävät kyllä paikkansa minun sydämessäni, sillä olen vakituinen riesa heidän kommenttibokseissaan.

Ladyn blogilistalle päätyi tällä kertaa valkoisia unelmia ja upeasti kirjoitettuja tarinoita elämästä, muodista ja sisustuksesta. Osa blogeista on valtavirran vietävänä, mutta joukosta löytynee muutama tuntemattomampikin tapaus. Pitemmittä puheitta, enjoy!

Helmi otsalla ”Blogissa fiilistellään vintagea, modernia ja kaikkea siltä väliltä. Keskiössä on uuden ja vanhan yhdistely, indie-suunnittelijat ja inspiroivat ihmiset, jotka näyttävät viihtyvän omissa nahoissaan.” VAROITUS! Blogi saattaa aiheuttaa pysyvää riippuvuutta ja tahattomia nauruntyrskähdyksiä.




Madde "Madden elämää ja ihanuuksia Kalifornian auringon alla." Kauniiden kuvien ääressä herättelen sisälläni asuvan kateellisen peikon, kun taas samaan aikaan huokailen ja ihastelen Kalifornian maisemia. Minä nautin täysin rinnoin sateesta ja harmaudesta Suomen syysäässä. Rakastan kotimaatani kaikesta huolimatta.

Autumnharmonies "Löytöjä, päähänpinttymiä, ompelua, kokeiluja, alan vaihtoa ja erikoisia päähänpistoja." Kriittisiä mielipiteitä ja nokkelia sanavalintoja. Rakastuin.










Vihreä Talo ”Litroittain kermanvalkoista remonttimaalia ja loppumaton himo kirpputoreihin ja vanhoihin tavaroihin.” Tätä ja paljon muuta.







Oma Koti Valkoinen Kotini on linnani, linnani on valkoinen...” Takuuvarmoja sisustusvinkkejä. Etenkin valkoisen ystäville blogi on keidas, josta tursuaa inspiraatiota.








Kuuntele mua, älä tottele mua ”Kuuntele mua, koska en aina ole sitä mitä luulet. Älä tottele mua, koska en aina ole ylpeä siitä mitä kuulet.” Persoonallinen ja upea tamperelaisnaikkonen. Rakas ystävä ja bloggaaja, joka osaa kaiken hyvän lisäksi kirjoittaa pirun hyvin.


P.S. Käteeni eksyi eilen uuden kodin avaimet! Viikonlopun vietän kunniakkaasti muuttolaatikoiden ympäröimänä, mutta palaan linjoille kunhan pahin kaaos helpottuu. Maistiaisia uudesta luukusta luvassa siis pian!

5 kommenttia:

  1. Olipas kivaa, että rakastuit, koska sen ansiosta itse löysin vuorostani sinun blogisi. Olen jo nyt aivan ihastunut! :) Erityisesti jäin koukkuun sen vuoksi, että on mielenkiintoista lukea saman alan opinnoista eri kaupungissa. (Koen itseni edelleen ennenkaikkea journalistiikan opiskelijaksi, vaikka uusi ala toikin mukanaan pienen identiteettikriisin.)

    VastaaPoista
  2. Minna Karoliina: Hih, reväytin mukavasti selän kun yritin nostaa sänkyä. Luulen aina olevani niin vahva. :D Mutta uusi luukku alkaa näyttää jo ihan elettävältä. :P

    Riikka: Voi miten ihana kuulla, että tykkäät, kääk. :D Välillä on vaikea löytää sellaista luettavaa, jossa saa nauttia virheettömästä kielestä ja loistavista sanavalinnoista. Onneksi teikäläisen blogi tuli minua vastaan! :)

    VastaaPoista
  3. Väää kiitos nimeämisestä senkin höpö. Laav juu.

    PeeÄs. Kivalta näyttää tuo teidän uus kämppä. Tuun pian kylään (halusit tai et)!

    VastaaPoista
  4. Annu: Olet paikkasi listalla ansainnut, vaikka joudunkin kuuntelemaan sun äksyilyjä aina välillä. :P

    Omasta mielestäni kämppä näyttää mahtavalta. Saa tulla kylään vaikka heti! Minä täällä touhuan kalsareissa eli teretulemast vaan. :D

    VastaaPoista

Asiallinen kommentointi ja keskustelu on sallittua. Kritiikkiä voi ja saa antaa. Idiootteja vedän virtuaalisesti turpaan. Kiitos. :)